E-commercediner: van platformkeuze naar livegang

Deze maand organiseerden we in samenwerking met Multisafepay, Kiener en Shopware hét e-commercediner van 2019: een diner volledig in het teken van e-commerceoplossingen, waarbij iedereen na een heerlijk diner naar huis gaat met een bulk aan praktische informatie die direct van toepassing is op het reilen en zeilen van je webshop. Het thema van dit diner was ‘van platformkeuze tot livegang’. De gasten werden meegenomen in de uitdagingen die je tegenkomt bij het bepalen van je platformkeuze en de do’s en don’ts tijdens én na livegang.

Terugblik CxO Academy Parijs

Begin november waren onze toppers Frank en Raoul aanwezig bij het exclusieve CxO Academy event in Parijs. Een event georganiseerd door Google waarbij er een deep-dive genomen werd in de nieuwste marketing trends, innovaties en kansen. Tijdens dit unieke event werden interessante inzichten gedeeld omtrent het inspelen op het huidige, complexe marketinglandschap. Dit event werd speciaal georganiseerd voor executive leaders vanuit heel Europa en wij waren erbij!

Alternatieven voor verdwenen statistiek ‘gemiddelde positie’

Halverwege dit jaar jaar kondigde Google aan dat verschillende statistieken, opties en biedstrategieën vervangen zouden worden. Een van deze vervallen statistieken is ‘gemiddelde positie’. Inmiddels is het bijna twee maanden geleden dat de statistiek dan ook daadwerkelijk is verdwenen. Wij als marketeers, die toch regelmatig gebruik maakten van de gemiddelde positie, moesten wel even slikken.

Slapend rijk worden? Automatiseer je e-mail marketing!

Als je denkt dat e-mail marketing niet meer van deze tijd is dan ga ik je het tegendeel bewijzen. Bij onze klanten zien we juist dat de opbrengst uit dit kanaal stijgende is. Best bijzonder in een wereld waar technologie al na vijf jaar achterhaald is en niemand het meer gebruikt. De eerste e-mail over een computernetwerk werd namelijk al in 1971 verzonden. Toch blijft e-mail een belangrijk communicatiemiddel naast alle sociale media kanalen. Vooral voor e-commerce blijft e-mail marketing zeer interessant.

Maak kennis met Nicki

Hallo, ik stel me even voor. Mijn naam is Nicki en ik ben 26 jaar oud. Een eerlijke, hardwerkende en creatieve meid. Ik ben Duits en kom uit de buurt van Bonn. Bonn ligt in het mooie Rijnland. Nu woon ik met mijn Nederlandse vriend in Velp bij Arnhem.

Tips voor effectieve Responsive Search Ads

In augustus 2018 heeft Google Ads de Responsive Search Ads geïntroduceerd. Ze bevinden zich nog steeds in een bètafase, maar het ziet ernaar uit dat het een blijvertje is. De reacties van gebruikers zijn positief en onlangs heeft Microsoft (Bing) Advertising ook een bèta versie geopend. Die is op dit moment nog niet voor alle accounts beschikbaar, maar de functie kan elk moment aan je account toegevoegd worden, aldus Microsoft.

Terugblik Google Premier Partner Awards

Van 30 september t/m 2 oktober vonden de EMEA Google Premier Partner Awards plaats in Dublin. Dit exclusieve jaarlijks event is door Google in het leven geroepen om digitale prestaties en innovaties te vieren, samen met een select aantal Google Premier Partners en experts binnen het vakgebied.

De basisbeginselen van SEO

Zet jij SEO al optimaal in of heb jij eigenlijk nog geen idee op welke wijze je dit moet gaan inzetten? Het maakt niet uit in welke mate of op welk niveau jij SEO al toepast, er zijn altijd nog wel een aantal quick wins te behalen. In deze blog geven we je een aantal praktische tips die je kunt toepassen om meer uit jouw SEO-strategie te halen.

10 manieren om verkeer te genereren zonder Google

Via Google AdWords en de organische (niet-betaalde) resultaten van Google kun je veel verkeer naar je webshop genereren. Om niet te afhankelijk te zijn van Google en bovendien nóg meer verkeer te genereren is het goed om ook via andere kanalen bezoekers te verkrijgen. In dit artikel 10 manieren om verkeer te genereren zonder Google.

Een goede klantrelatie is goud waard

Het hebben van een goede klantrelatie is tegenwoordig belangrijker dan het ooit is geweest. Je zult er waarschijnlijk niet raar van opkijken; de manier waarop je als merk omgaat met je klanten en een relatie met ze opbouwt, heeft een grote invloed op het aankoopgedrag. Het draait tegenwoordig niet alleen meer om het hebben van een goede merkwaarde, maar ook om de manier waarop je als merk de klanten aan je bindt. Het sociale aspect van een merk wordt steeds belangrijker.

Beter rendement?

Wij gebruiken cookies en verzamelen data om je ervaring continu te verbeteren op Evoworks.nl. Door onze website of diensten te gebruiken, stem je in ermee in dat wij deze gebruiken. Klik hier om onze Privacy & Cookie Policy te lezen.