EVO-ALARM #4

Vierde EVO-ALARM Te gek! Het langverwachte moment is bijna daar! Volgende week vrijdag kunnen wij ons nieuwe kantoor betreden! Terwijl het EVO-ALARM heeft geloeid, werkt het klusbedrijf er hard aan om het ruimere pand conform onze wensen op te leveren. Binnen dit laatste EVO-ALARM op de Apeldoornseweg, vertelt Noël onder andere wat haar motiveert en welke SEO ontwikkelingen zij de komende jaren verwacht. Maak kennis met Evoworks medewerker Noël Naam Noël Vleugel Leeftijd 25 Studie Communicatie met afstudeerrichting Branding & design Hoe ben je bij Evoworks terecht gekomen en welke rol vervul je op het moment? Na mijn studie werd ik online project manager in Amsterdam. Ik zorgde ervoor dat anderen de zoekmachine marketing uitvoerde en content creëerden. Daarnaast hield ik me bezig met de affiliate netwerken en conversie optimalisatie. Op een gegeven merkte ik dat ik liever hands on aan de slag wilde met online marketing, zoals kunnen adverteren in Google en Facebook. Evoworks gaf me toen de kans om mezelf ‘om te scholen’ naar E-commerce marketeer. Daarnaast specialiseer ik me binnen Evoworks in zoekmachine marketing (SEO) Wat motiveert je bij het vervullen van jouw functie? Iedere webshop is totaal verschillend en iedere webshop heeft dan ook te maken met ander onderscheidend vermogen en andere kansen en bedreigingen. Het is aan ons als marketeers om de juiste strategie voor iedere webshop te bepalen en vervolgens het gewenste resultaat te krijgen. Zowel een grote als een kleine verbetering motiveren me om samen met de klant verder te werken aan de omzet, het rendement en het succes hun webshop. Met welke klanten werk je veel samen? Op de voorgrond werk ik vooral samen met Teamswear.be, Verfgroothandel.nl, Stassar.nl, Goedkooproken.com en Mflorshop.nl. Daarnaast werk ik ook mee op projecten van collega’s. Wat zijn de belangrijkste ontwikkelingen binnen SEO de komende jaren? Waar je met zoekmachine marketing voorheen al kon scoren met een “SEO proof” tekst met een flinke dosis zoekwoorden, wordt SEO nu steeds technischer en de concurrentie hoger. Het is niet te zeggen welke ontwikkelingen komende jaren gaan volgen, maar voor nu zou ik me als webshop eigenaar of marketeer op de volgende onderdelen focussen:
  1. Mobiel is en wordt steeds belangrijker
  2. Websites moeten technisch goed in elkaar steken (liefst zo snel en veilig mogelijk, met een heldere URL- structuur, gestructureerde data en goed leesbare code voor Google)
  3. Echt relevant zijn en toegevoegde waarde bieden voor bezoekers.
Wat doe je graag in je vrije tijd? In mijn vrije tijd ben ik vaak aan het lezen, tekenen en schilderen. In het weekend ben ik vaak in de kroeg of op een terras te vinden. Laatste maanden ben ik ook veel aan het hardlopen, maar voor hoe lang dat is blijft altijd weer de vraag.. Wat is je favoriete vakantieland? Vietnam betreft de mooie natuur en omdat je er makkelijk en goedkoop kunt reizen. Australië betreft de relaxte sfeer en het weidse uitzicht. Favoriete TV-series? Mad men en Suits, maar ik ben ook groot fan van de scandinavische thrillers.
job-image
10 Manieren om je webshop sneller te maken
27 februari 2020
Lees Meer
job-image
50 conversie tips: verbeter je conversiepercentage
19 februari 2020
Lees Meer
job-image
Webwinkel Vakdagen 2020
23 januari 2020
Lees Meer

Nieuwsbrief

MEER WETEN? STEL ONS JE VRAAG!

+31 85 2100 818 info@evoworks.nl