Evoworks in De Barometer op RTL-Z

Afgelopen zondag was Evoworks samen met e-mail marketing software partner MailCampaigns te zien in het programma De Barometer op RTL-Z. Als (strategisch) e-commerce marketing partner vertellen wij in deze uitzending over de uitvoering van e-mail marketing voor onze opdrachtgever Toolnation.

Toolnation is de grootste webshop in Nederland op gebied van professioneel gereedschap voor de bouw-, automotive- en industriesector. E-mail marketing is één van de componenten die we samen opzetten via de e-mail marketing software van MailCampaigns. Sinds anderhalf jaar zijn we hiermee bezig en dit werpt zijn vruchten af.

E-mail marketing hoort bij een totale e-commerce marketing strategie en wil je als onderdeel hiervan zo effectief mogelijk inzetten. Door je data te verrijken met onder andere aankoop- en klikgedrag kun je beter segmenteren en personaliseren. Dit levert betere en effectievere e-mail campagnes op.

E-mail marketing hoort bij een totale e-commerce marketing strategie en wil je als onderdeel hiervan zo effectief mogelijk inzetten. 

De e-mail marketing software van MailCampaigns is schaalbaar en flexibel: van handmatig nieuwsbrieven versturen tot een volledig geautomatiseerde omgeving met slimme segmentatie op basis van data. Deze software werkt samen met onder andere Magento (1+2), Lightspeed, Exact, Zapier, WooCommerce, Shopboost en Google Analytics.

Heb je de uitzending gemist? Je kunt de aflevering hier terugzien: https://www.youtube.com/watch?v=QdlG56SojFI 

Meer lezen over e-mail marketing? Klik hier: E-mail marketing door Evoworks

Geïnteresseerd in e-mail marketing (strategisch en/of uitvoerend)? Neem contact met ons op!

Beter rendement?

Wij gebruiken cookies en verzamelen data om je ervaring continu te verbeteren op Evoworks.nl. Door onze website of diensten te gebruiken, stem je in ermee in dat wij deze gebruiken. Klik hier om onze Privacy & Cookie Policy te lezen.