Webwinkel Vakdagen 2017

Zoals al aangekondigd zijn wij ook dit jaar weer te vinden op de Webwinkel Vakdagen in de Jaarbeurs in Utrecht. Ditmaal niet alleen met een mooie stand vlak bij de ingang, maar ook als spreker. Beide dagen staan we met een groot team bij stand 92 om al je vragen over e-commerce marketing te beantwoorden en toe te lichten hoe we je online verdiensten samen online kunnen laten stijgen, je webshop rendabeler kunnen maken en van meer bezoekers kunnen voorzien. Deze blog zal gedurende de Webwinkel Vakdagen worden bijgewerkt met nieuws vanuit de jaarbeurs.

Evoworks lezing: Zo overleeft jouw webshop zonder Google

Veel bedrijven maken vroeg in hun online activiteiten kennis met Google en AdWords, het advertentieprogramma van de zoekgigant. Met een enorm bereik, laagdrempelige inzet en eenvoudig te meten resultaten is Google hét marketingkanaal bij uitstek om snel online te groeien. Maar wat doe je als de Google Policy, grillen van merknaamhouders of de sterk toenemende concurrentie je aanwezigheid in de zoekmachine tegenwerkt? Tijdens een prikkelende sessie van ongeveer 20 minuten legt commercieel manager Bas Linders uit hoe online ondernemingen kunnen overleven wanneer zichtbaar zijn in Google niet meer mogelijk is. De sessie kun je op de volgende tijdstippen bijwonen:
  • Woensdag 18-01 om 12:10
  • Donderdag 19-01 om 13:00
Graag verwelkomen we je tijdens onze lezing en nodigen we je uit om een kopje koffie (en later op de dag een biertje) te komen drinken op onze stand.

Na het succes van de Webwinkel Vakdagen 2016, neemt Evoworks voor de zesde keer deel aan het grootste e-commerce event van de Benelux. We kunnen terugkijken op een geslaagde beursdeelname waar de veel nieuwe contacten hebben mogen leggen. Evoworks zal tijdens de Webwinkel Vakdagen 2017 voor de zesde keer deelnemen aan dit jaarlijkse evenement. Hiernaast zie je een terugblik van onze stand tijdens de webwinkel vakdagen 2016.

Veranderingen aan de beursvloer in 2017

De organisatie van de Webwinkel Vakdagen heeft besloten om de beursvloer niet meer op te delen in thematische zones. De e-commerce wereld is de afgelopen jaren zo complex geworden dat het te lastig is geworden om de beursvloer in thematische zones in te delen. De verandering betekent dat de exposanten met verschillende expertises door elkaar heen staan tijdens de beurs. De organisatie geeft aan dat bezoekers de exposanten handig terug kunnen vinden met behulp van de Find & Connect tool. Binnen deze tool worden relevante exposanten voor je geselecteerd, zodat je een eigen beursplan kan creëren. Door je interessegebieden en activiteiten te selecteren, toont de tool relevante contacten aan de bezoeker.

Update: Programma bekend en aanmelden mogelijk

Het programma van de Webwinkel Vakdagen is bekend. Wij zullen natuurlijk niet ontbreken en heten je graag welkom op onze stand! Via deze link kun je je direct aanmelden!
job-image
10 Manieren om je webshop sneller te maken
27 februari 2020
Lees Meer
job-image
50 conversie tips: verbeter je conversiepercentage
19 februari 2020
Lees Meer
job-image
Webwinkel Vakdagen 2020
23 januari 2020
Lees Meer

Nieuwsbrief

MEER WETEN? STEL ONS JE VRAAG!

+31 85 2100 818 info@evoworks.nl