Webwinkel Vakdagen 2020

Heb jij 29 en 30 januari al in de agenda staan? Het is namelijk weer tijd voor De Webwinkel Vakdagen! Ook dit jaar zijn wij weer te vinden op hét grootste e-commerce event van de Benelux. Na 13 zeer succesvolle edities belooft ook dit jaar weer een gave editie te worden, boordevol inspirerende sprekers, relevante thema’s en veel exposanten die je niet aan je voorbij kan laten gaan.

Mini sessies

Dit jaar wordt zelfs extra gaaf! Voor het eerst kun je bij onze stand namelijk diverse sessies bijwonen. Dus koptelefoon op en luisteren maar. Onze specialisten geven namelijk meerdere sessies over interessante onderwerpen zoals SEO, SEA, CRO, e-mail marketing en strategie. Dus wil je graag je kennis vergroten of meer inspiratie opdoen? Kom dan langs bij stand 83. Natuurlijk ben je ook zeer welkom voor een drankje of vragen.

Lezingen

Wederom zullen we dit jaar twee inspirerende lezingen verzorgen met onze case partners Azerty en Noldus.

Neuromarketing: De ultieme vergelijking tussen Bol.com en Coolblue

Tijdens deze sessie zal er antwoord worden gegeven op de vraag: ‘’Hoe kan neuromarketing onderzoek worden toegepast op webshops?’’. Samen met informatietechnologiebedrijf Noldus, specialisten in behavioral research en human behaviour, laten we zien welke theorieën en systemen er in omloop zijn. Ook zoomen we in op de onderzoeksopzet en -resultaten van een echt neurowetenschappelijk onderzoek. Verder zullen we toegankelijke onderzoeksmethoden op het gebied van neuromarketing bespreken. Één ding is zeker: je zal de zaal verlaten met genoeg inspiratie en informatie om zelf aan de slag te gaan met neuromarketing en UX onderzoek.

De sessies zijn bij te wonen op de volgende tijdstippen:

  • Woensdag 29 januari van 14:00 tot 14:30 in lezingzaal 1
  • Donderdag 30 januari van 14:00 tot 14:30 in lezingzaal 1

Azerty excelleert in productverrijking met feeds - Google Shopping award nominatie

Afgelopen jaar hebben we samen met Azerty een Google Shopping Excellence nominatie weten te bemachtigen. Benieuwd naar hoe we dit voor elkaar hebben gekregen? Tijdens deze sessie zullen we laten zien hoe feed optimalisatie heeft bijgedragen aan in een enorme prestatieverbetering binnen Google Shopping. Hierbij hebben we de beperkingen van een zeer matige productfeed weten te tackelen door de feed te verrijken met behulp van feed regels en aanvullende feeds. Deze compleet nieuwe shopping structuur zorgde niet alleen voor een stijging in zichtbaarheid op relevante zoektermen, maar ook het aantal transacties, de omzet én het rendement gingen door het dak. Na afloop van deze sessie zal je genoeg inspiratie en informatie hebben om nóg meer uit je advertentiekanalen te halen.

De sessies zijn bij te wonen op de volgende tijdstippen:

  • Woensdag 29 januari van 11:15 tot 11:45 in lezingzaal 1
  • Donderdag 30 januari van 11:15 tot 11:45 in lezingzaal 1

Zien wij jou ook op de Webwinkel Vakdagen?

Heb je vragen over e-commerce marketing? Of wil jij meer resultaat uit jouw huidige marketingkanalen halen? Graag verwelkomen we je bij stand 83 op de Webwinkel Vakdagen. Onze ervaring in uiteenlopende branches en kennis van alle nieuwste updates en trends in de e-commerce wereld maken dat wij dé partner zijn op het gebied van e-commerce en webshop marketing.

Door

Romy Karssens
job-image
10 Manieren om je webshop sneller te maken
27 februari 2020
Lees Meer
job-image
50 conversie tips: verbeter je conversiepercentage
19 februari 2020
Lees Meer
job-image
Webwinkel Vakdagen 2020
23 januari 2020
Lees Meer

Nieuwsbrief

MEER WETEN? STEL ONS JE VRAAG!

+31 85 2100 818 info@evoworks.nl