Omnichannel

We switchen continue van online naar offline en weer terug. Ook jouw klanten. Als omnichannel speler moet je overal tegelijkertijd en met een consistente beleving aanwezig zijn om nieuwe klanten aan te trekken én te behouden. Hoe zorg je ervoor dat jouw marketingkanalen elkaar gaan versterken?

Neem contact met ons op

Consistente ervaringen

De wereld van retail ondergaat twee enorme veranderingen. De scheidingslijn tussen on- en offline vervaagt. Waar je klant zich ook bevindt, een groot deel van zijn of haar tijd wordt online gespendeerd om vervolgens in een fysieke winkel aan te kopen. Ondertussen raadplegen we onze mobiele telefoons voor, tijdens en na een winkelbezoek. Daarom moet je als omnichannel-speler op elk moment overal aanwezig zijn. Anno 2019 wil je ervoor zorgen dat klanten op alle kanalen een naadloze ervaring beleven.

Neem contact op

Evoworks Omnichannel 1

Een krachtige strategie

Evoworks zet sterke omnichannel strategieën op waarin jouw klant centraal staat. Omnichannel begint met de juiste mindset - maar hoe zorg je dat het hele bedrijf hierin meegaat? We stellen bedrijfsbrede doelen op om zowel organisatorisch als technisch een uniforme en naadloze klantervaring te kunnen bieden. Onze omnichannel-aanpak zorgt ervoor dat alle neuzen, van marketing tot techniek, dezelfde kant op staan. Een strategie die zorgt voor blije klanten.

Neem contact op

Evoworks Omnichannel 2

Onze services

Naast een strategie voor B2B en/of B2C, bieden wij ook een reeks aanvullende services aan.

Relevante cases

Bekijk ons werk

114% meer online omzet voor Welkoop

Lees Meer

Vier jaar op rij groei voor Verfgroothandel

Lees Meer

Nieuwsbrief

Meer weten? Stel ons je vraag!

+31 85 2100 818 info@evoworks.nl