Sessies Webwinkel Vakdagen

Het grootste e-commerce evenement van de Benelux. Heb je onze lezingen bijgewoond en wil je deze opnieuw bekijken? Download de presentaties hieronder.

Azerty excelleert productverrijking met feeds

Tom Freriks gaf samen met Jeroen te Wierik van Azerty een inspirerende lezing met betrekking tot productfeeds in Google Shopping. Tijdens deze sessie lieten zij zien hoe feed optimalisatie heeft bijgedragen aan een enorme prestatieverbetering. Wil je de belangrijkste take-aways nogmaals bekijken zodat je ze zelf kunt toepassen? Download dan de volledige presentatie hieronder.

Asymmetrical-Image

Neuromarketing: de ultieme vergelijking tussen Bol.com en Coolblue

In samenwerking met Patrick Zimmerman van onze CRO partner Noldus Information Technology gaf Ruud van der Veer een interessante lezing over neuromarketing. De vraag die tijdens deze sessie centraal stond: ‘’Hoe kan neuromarketing onderzoek worden toegepast op webshops?’’. Hierbij werd de ultieme vergelijking gemaakt tussen e-tail giganten Bol.com en Coolblue. Wil je het antwoord op de vraag nogmaals bekijken? Down dan de volledige presentatie hieronder.

Asymmetrical-Image

Kennissessies bij de stand

Dit jaar gaven wij kennissessies op onze stand. Onze specialisten spraken over diverse e-commerce onderwerpen zoals: SEO, SEA, CRO, strategie en E-mail marketing. Heb je niet alle sessies bij kunnen wonen of wil je ze nog een keer rustig bekijken? Download de presentaties hieronder.

Asymmetrical-Image